Eva Záchvějová
Bakalářská práce
PR komunikace v blogové sféře
PR Communication in Blog Sphere
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o využití public relations v české blogové sféře. Jejím cílem je zjistit, zda je tento marketingový trend efektivním nástrojem k propagaci značky či firmy a jak tato forma propagace funguje. Teoretická část práce je tvořena definicemi základních pojmů potřebných pro pochopení následující části. Zabývá se tedy obecně komunikačním mixem, dále public relations a dalšími …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the use of Public Relations in the Czech blogosphere. The aim is to determine whether this marketing trend is an effective tool to promote a brand or a company and how this promotion form works. The theoretical part consists of definitions of basic terms necessary for understanding the following section. It deals with the general communication mix, public relations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Záchvějová, Eva. PR komunikace v blogové sféře. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Public relations jako nástroj firem na budování pozitivního veřejného mínění
Hana Chmelíková -
Úloha public relations při budování image firmy
Monika JANKŮ -
Budování dobrého jména turistické destinace pomocí nástrojů Public Relations
Martina Ottová -
Využití public relations pro budování pozitivní reputace chemických průmyslových podniků
Jana Čepová -
Public relations vybrané instituce
Veronika Hacová -
Public relations ekologických neziskových organizací
Hana Slabinová -
Public Relations společnosti Czech National Trust
Jan Reiner -
Analýza postavení a efektivnosti interních public relations v konkrétní společnosti
Tereza Košatová