Bc. Jitka Bartoňová

Master's thesis

Řízení vztahů se zákazníky

Customers Relationship Management
Abstract:
Diplomová práce „Řízení vztahů se zákazníky“ se zabývá projektem, který je zaměřen na zlepšení vztahů se zákazníky v konkrétní firmě. Práce je rozdělena do dvou základních částí. První teoretická část nás seznámí se vznikem řízení vztahů se zákazníky a jeho moderní koncepcí. Druhá praktická část představuje společnost ČEZ Zákaznické služby, s. r. o. a její projekt Zákazník. Dále se zaměřuje na analýzu …more
Abstract:
The dissertation „Customers Relationship Management“ is a project focussed on improving customers experience in a particular company. The study has two parts. The frst part is theoretical and the researcher describes and explains the history as well as current concepts withing customer relations management. The second part introduces a company ČEZ Zákaznické služby, s. r. o and its project called …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2012
  • Supervisor: Ing. Miroslav Solař
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance