A Business Plan for a New Cosmetics Company – Pavla Široká
Pavla Široká
Bachelor's thesis
A Business Plan for a New Cosmetics Company
A Business Plan for a New Cosmetics Company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zpracování konkrétního podnikatelského záměru. Teoretická část se zabývá pojmy, jako jsou podnikání a podnikatel, dále zde lze najít potřebnou terminologii a zásady pro vypracování podnikatelského plánu. V analytické části se poté pracuje s těmito zásadami pro vytvoření reálného plánu pro vytvoření nové kosmetické firmy. Velkou část této bakalářské práce představuje …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on the creation of a specific business plan. The theoretical part deals with the notions of entrepreneurship and entrepreneur, moreover the required terminology and principles of writing a business plan can be found there. In the analytical part these principles are used to create an actual business plan for a new cosmetics company. The main part of this bachelor thesis …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Zuzana Virglerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Široká, Pavla. A Business Plan for a New Cosmetics Company. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Philology / English for Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelský plán – Přírodní brčka jako alternativa k plastovým brčkům
Filip Váhala -
Business plan: instant natural super-food
Jakub Mazal -
Podnikatelský plán pro prodej přírodní kosmetiky Letique formou franšízy
Michael Holyansky -
Dekorativní kosmetika
Ivana KOLOMAZNÍKOVÁ -
Hledání příležitostí k rozvoji podnikání pro podnik z oblasti výroby reklamních a informačních ploch
Alexandr Michenka -
Mezigenerační spolupráce a její význam pro podnik
Barbora Bártová -
Nové trendy v podnikání - Sociální podnik
Veronika Bulíková -
Vztah firemních cen a inflace a dopad na vybraný podnik
Margarita Yeremina