Výuka anglického jazyka u žáků se sluchovým postižením – Mgr. Lenka Himerová
Mgr. Lenka Himerová
Bachelor's thesis
Výuka anglického jazyka u žáků se sluchovým postižením
Teaching English to pupils with hearing impairments
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je výuka anglického jazyka u žáků se sluchovým postižením na vybraných základních školách. Hlavním cílem bakalářské práce byla analýza výukových metod a postupů, kterých se při výuce anglického jazyka u žáků se sluchovým postižením používá. Mezi dílčí cíle patří hledání problémů při výuce angličtiny a nalézání jejich řešení. Výzkumné metody použité v této práci jsou analýza …moreAbstract:
This thesis deals with teaching English language to students with hearing impairments in elementary schools.The main goal of this bachelor thesis is to provide analysis of methods used in English teaching in schools with hearing impaired pupils. Some of the minor themes are specificity of language learning within learners with hearing impairments and problems of language teaching and their solutions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/zzag7/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2011
- Supervisor: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Lenka Hricová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ