Nicol ROHREROVÁ

Bakalářská práce

Die Schlagzeile in der deutsche Werbung

The Headline in German Advertising
Abstract:
In this bachelor thesis I am interested in the German headlines in Advertising from the var-ious media. In the theoretical part are explained the criteria in the areas of advertising and headlines. The next part describes how people perceive advertising in Germany. There are shown in the next part the presentations of the advertising agencies. In the practical part are mainly analyzed the specific …více
Abstract:
In dieser Bachelorarbeit beschäftige ich mich mit Schlagzeile in der deutsche Werbung aus den verschiedenen Medien. In dem theoretischen Teil werden die Begriffe aus den Bereichen Werbung und Schlagzeilen erläutert. Es wird beschrieben, wie die Werbung in Deutschland empfunden wird. Der nächste Teil beschäftigt sich mit der Vorstellung der Werbeagentur. In dem praktischen Teil werden hauptsächlich …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2012
Zveřejnit od: 3. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Renata Šilhánová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ROHREROVÁ, Nicol. Die Schlagzeile in der deutsche Werbung. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 3. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi

Práce na příbuzné téma