Die Schlagzeile in der deutsche Werbung – Nicol ROHREROVÁ
Nicol ROHREROVÁ
Bakalářská práce
Die Schlagzeile in der deutsche Werbung
The Headline in German Advertising
Abstract:
In this bachelor thesis I am interested in the German headlines in Advertising from the var-ious media. In the theoretical part are explained the criteria in the areas of advertising and headlines. The next part describes how people perceive advertising in Germany. There are shown in the next part the presentations of the advertising agencies. In the practical part are mainly analyzed the specific …víceAbstract:
In dieser Bachelorarbeit beschäftige ich mich mit Schlagzeile in der deutsche Werbung aus den verschiedenen Medien. In dem theoretischen Teil werden die Begriffe aus den Bereichen Werbung und Schlagzeilen erläutert. Es wird beschrieben, wie die Werbung in Deutschland empfunden wird. Der nächste Teil beschäftigt sich mit der Vorstellung der Werbeagentur. In dem praktischen Teil werden hauptsächlich …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2012
Zveřejnit od: 3. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ROHREROVÁ, Nicol. Die Schlagzeile in der deutsche Werbung. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi