Faktory ovlivňující rozhodovací proces zákazníků: nákupy na internetu ve vybraných zemích – Yuliia Tyshchenko
Yuliia Tyshchenko
Bachelor's thesis
Faktory ovlivňující rozhodovací proces zákazníků: nákupy na internetu ve vybraných zemích
Factors influencing the customer decision-making process: buying on the Internet in selected countries
Abstract:
Moje bakalářská práce se zabývá zkoumáním rozhodovacího procesu zákazníků při nákupu vybraného zboží na internetu. Výzkum se zaměřuje na zjištění faktorů ovlivňujících chování zákazníků online obchodů a také zkoumaní podílů online nákupu z celkového množství objednávek určitých kategorií zboží na Ukrajině a v České republice. V teoretické části budou popsány faktory ovlivňující chovaní zákazníků, rozhodovací …moreAbstract:
My bachelor thesis studies the customer decision-making process when buying selected goods on the Internet. The research focuses on identifying factors influencing the behaviour of online shoppers, as well as examining online purchase shares from the total number of orders for certain categories of goods in Ukraine and the Czech Republic. The theoretical part will describe factors influencing customer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 10. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74691
Thesis defence
- Date of defence: 7. 9. 2018
- Supervisor: Taťána Hajdíková
- Reader: Daria Gunina
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TYSHCHENKO, Yuliia. \textit{Faktory ovlivňující rozhodovací proces zákazníků: nákupy na internetu ve vybraných zemích}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2016. Available from: https://theses.cz/id/o6oqv6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74691
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Experimentální výzkum vlivu estetiky obalu, ceny a známosti značky kolových nápojů na spotřebitelské rozhodování
Simona Bažantová -
Jazyk a spotřebitelské chování: Ekonomické rozhodování u vzorku bilingválních spotřebitelů
Renata Kosíková -
Vliv obalu na spotřebitelské rozhodování při nákupu instantních pokrmů
Zuzana Belicová -
Vliv influencerů na spotřebitelské chování a nákupní rozhodování
Nela KLÍMOVÁ -
Analýza spotřebitelského rozhodování v e-commerce
Daniel Dvořák -
Hodnocení faktorů ovlivňujících rozhodování spotřebitele
Iryna Bertash -
Vícekriteriální rozhodování - spotřebitelské testy
Eva Heřmánková -
Vliv obalu a etikety na rozhodování spotřebitelů při nákupu produktů s obsahem hmyzího proteinu.
Silvie Satrapová