Yuliia Tyshchenko

Bachelor's thesis

Faktory ovlivňující rozhodovací proces zákazníků: nákupy na internetu ve vybraných zemích

Factors influencing the customer decision-making process: buying on the Internet in selected countries
Abstract:
Moje bakalářská práce se zabývá zkoumáním rozhodovacího procesu zákazníků při nákupu vybraného zboží na internetu. Výzkum se zaměřuje na zjištění faktorů ovlivňujících chování zákazníků online obchodů a také zkoumaní podílů online nákupu z celkového množství objednávek určitých kategorií zboží na Ukrajině a v České republice. V teoretické části budou popsány faktory ovlivňující chovaní zákazníků, rozhodovací …more
Abstract:
My bachelor thesis studies the customer decision-making process when buying selected goods on the Internet. The research focuses on identifying factors influencing the behaviour of online shoppers, as well as examining online purchase shares from the total number of orders for certain categories of goods in Ukraine and the Czech Republic. The theoretical part will describe factors influencing customer …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 10. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 9. 2018
  • Supervisor: Taťána Hajdíková
  • Reader: Daria Gunina

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/74691