Yuliia Tyshchenko

Bakalářská práce

Faktory ovlivňující rozhodovací proces zákazníků: nákupy na internetu ve vybraných zemích

Factors influencing the customer decision-making process: buying on the Internet in selected countries
Anotace:
Moje bakalářská práce se zabývá zkoumáním rozhodovacího procesu zákazníků při nákupu vybraného zboží na internetu. Výzkum se zaměřuje na zjištění faktorů ovlivňujících chování zákazníků online obchodů a také zkoumaní podílů online nákupu z celkového množství objednávek určitých kategorií zboží na Ukrajině a v České republice. V teoretické části budou popsány faktory ovlivňující chovaní zákazníků, rozhodovací …více
Abstract:
My bachelor thesis studies the customer decision-making process when buying selected goods on the Internet. The research focuses on identifying factors influencing the behaviour of online shoppers, as well as examining online purchase shares from the total number of orders for certain categories of goods in Ukraine and the Czech Republic. The theoretical part will describe factors influencing customer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 10. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2018
  • Vedoucí: Taťána Hajdíková
  • Oponent: Daria Gunina

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/74691