Zuzana Gajdůšková

Bakalářská práce

Regulace reklamy v české a evropské judikatuře

Regulation of advertising in Czech and European case-law
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá současnou regulaci reklamy v českém a evrop-ském právním prostředí a jakým způsobem tuto oblast ovlivňuje nová judikatura. Práce analyzuje, jaké dopady mají soudní spory v oblasti nekalé soutěže a nekalých obchodních praktik na podnikatelské subjekty. Z účetních uzávěrek figurujících firem a jejich ekonomických ukazatelů byly vyvozeny možné souvislosti, mezi in-terpretačními …více
Abstract:
The bachelor’s thesis examines the current regulation of advertising in the Czech and European legal environment and how is this area influenced by present case law. The thesis analyzes the impacts of litigation in cases of unfair competition and unfair commercial practices on business entities. Possible connections were derived from the annual closures of involved companies and their economic indicators …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2024
  • Vedoucí: JUDr. Hana Kelblová, Ph.D.
  • Oponent: Hana Adamová, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta