Podnikatelský plán na založení společnosti prodávající a vyrábějící US cukrovinky – Bc. Eliška Frajerová
Bc. Eliška Frajerová
Bachelor's thesis
Podnikatelský plán na založení společnosti prodávající a vyrábějící US cukrovinky
The business plan for establishment of the company selling and manufacturing US confectionery
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je vytvoření podnikatelského plánu. Tento business plán bude zpracován na společnost vyrábějící jako hlavní produkt donuty, americké koblihy, a jako vedlejší činnost bude mít prodej vybraných balených cukrovinek. Ke zpracování tohoto podnikatelského plánu bude potřeba využít výzkumných metod, ať už analýzy konkurenčních společností, tak také analýzy preferencí potenciálních …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to create a business plan. This business plan will be processed by a company producing donuts, American sweet pastry as a major product, and as a subsidiary activity will have the sale of selected confectionery in package. In order to elaborate this business plan, it will be necessary to use research methods, such as analysis of competing companies and analysis of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/faydx/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Petr Vaškovic
- Reader: Ing. Jana Kotěšovcová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FRAJEROVÁ, Eliška. \textit{Podnikatelský plán na založení společnosti prodávající a vyrábějící US cukrovinky}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2018. Available from: https://theses.cz/id/o6t5du/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza konkurenčního prostředí u vybrané firmy
Meruyert Akhmetova -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
SWOT analýza vybrané organizace
Ondřej Šauer -
SWOT analýza vybrané organizace
Natálie Danková