Vliv online a offline komunikačních aktivit na rodinný podnik působící v oblasti služeb – Bc. Kateřina Špitálská
Bc. Kateřina Špitálská
Master's thesis
Vliv online a offline komunikačních aktivit na rodinný podnik působící v oblasti služeb
The influence of online and offline communication activities for the family businessnin the service sector
Abstract:
Tato práce se zabývá vlivem online a offline marketingových komunikačních aktivit na rodinný mikropodnik působící v oblasti služeb. Rodinné podnikání tvoří základ téměř každé ekonomiky na světě a pro stabilitu a růst zemí je tento typ podnikání nutné podporovat a napomáhat k jejich rozvoji. Cílem této práce je nalézt odpověď na otázku, které marketingové kampaně jsou efektivní pro rodinné podnikání …moreAbstract:
This work deals with the influence of online and offline marketing communication activities on the family micro enterprise operating in the field of services. Family business is the foundation of almost every economy in the world, and for the stability and growth of countries, this type of business needs to be supported and encouraged to develop. The aim of this work is to find the answer to the question …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vr8nu/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2019
- Supervisor: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠPITÁLSKÁ, Kateřina. \textit{Vliv online a offline komunikačních aktivit na rodinný podnik působící v oblasti služeb}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2019. Available from: https://theses.cz/id/o6x9l4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace v offline a online prostředí
Kateřina Prášková -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku
Michaela Vlčková -
Marketingová komunikace pojišťovny VZP
Tomáš Kala -
Marketingová komunikace dopravní společnosti
Jiří Brňák -
Marketingová komunikace malé firmy
Pavla Brošková -
Marketingová komunikace vysokých škol s ekonomickým zaměřením v ČR
Lenka Krištofová -
Trendy marketingové komunikace a jejich implementace do praxe společnosti XY
Tomáš Svoboda -
Návrh marketingové komunikace pro Středisko volného času Juventus
Lenka Kučerová