Vliv online a offline komunikačních aktivit na rodinný podnik působící v oblasti služeb – Bc. Kateřina Špitálská
Bc. Kateřina Špitálská
Master's thesis
Vliv online a offline komunikačních aktivit na rodinný podnik působící v oblasti služeb
The influence of online and offline communication activities for the family businessnin the service sector
Anotácia:
Tato práce se zabývá vlivem online a offline marketingových komunikačních aktivit na rodinný mikropodnik působící v oblasti služeb. Rodinné podnikání tvoří základ téměř každé ekonomiky na světě a pro stabilitu a růst zemí je tento typ podnikání nutné podporovat a napomáhat k jejich rozvoji. Cílem této práce je nalézt odpověď na otázku, které marketingové kampaně jsou efektivní pro rodinné podnikání …viacAbstract:
This work deals with the influence of online and offline marketing communication activities on the family micro enterprise operating in the field of services. Family business is the foundation of almost every economy in the world, and for the stability and growth of countries, this type of business needs to be supported and encouraged to develop. The aim of this work is to find the answer to the question …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vr8nu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2019
- Vedúci: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace v offline a online prostředí
Kateřina Prášková -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku
Michaela Vlčková -
Marketingová komunikace pojišťovny VZP
Tomáš Kala -
Marketingová komunikace dopravní společnosti
Jiří Brňák -
Marketingová komunikace malé firmy
Pavla Brošková -
Marketingová komunikace vysokých škol s ekonomickým zaměřením v ČR
Lenka Krištofová -
Trendy marketingové komunikace a jejich implementace do praxe společnosti XY
Tomáš Svoboda -
Návrh marketingové komunikace pro Středisko volného času Juventus
Lenka Kučerová