Vnímání značky Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích – Vilém KUPKA
Vilém KUPKA
Bachelor's thesis
Vnímání značky Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
The brand perception of Fairtrade at the Faculty of Economics, University of South Bohemia
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit, jak je vnímána značka Fairtrade? na Ekonomické fakultě JU v Českých Budějovicích a na základě těchto zjištění navrhnout způsoby, kterými je možné vnímání této značky posílit. První část se zaměřuje na vysvětlení základních pojmů: fair trade, značka, vnímání a marketingový výzkum. Fair trade je obchodním partnerství, které nabízí lepší pracovní podmínky pro …moreAbstract:
The main goal of this bachelor thesis is to find out how the brand Fairtrade? is perceived at the Faculty of Economics of the University of South Bohemia and sub-sequently to suggest ways how to improve the perception. The first part focuses on the explanation of basic terms: fair trade, brand, percep-tion and marketing research. Fair trade is a trading partnership that offers better working conditions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Šalamoun
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUPKA, Vilém. \textit{Vnímání značky Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/o748ix/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KUPKA, Vilém. Vnímání značky Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. Č. Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Business Economics
Theses on a related topic
-
Životní styl studentů JU
Vojtěch SOBOLČIK -
Time management studentů EF JU
Monika ŠIMÁŇOVÁ -
Manažerské kompetence v rozvoji studentů EF JU
Michaela LIŠKOVÁ -
Postoje a motivace studentů EF JU v Českých Budějovicích ke studiu
Klára PAVLÍKOVÁ -
Názory na vybrané přístupy Alternativní medicíny u studentů JU
Nikola PECHOVÁ -
Manažerské kompetence v kontextu profesního rozvoje studentů EF JU
Zuzana VAJGLOVÁ -
Vnímání fair trade produktů studenty ZF JU
Lucie BŘEZINOVÁ -
Fair Trade jako podpora udržitelného rozvoje
Sára MAKKIEHOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights