Alexandra Krejčí
Diplomová práce
Image města Ostravy
Image of Ostrava
Anotace:
Stejně jako mnoho dalších měst, i Ostrava se snaží aktivně posilovat svou pozitivní reputaci a vylepšit svou image. Ostrava, dříve označovaná jako „Ocelové srdce Československa,“ je příkladem města, které padlo za oběť komunistické průmyslové megalomanie. Ostrava se aktivně snaží vylepšit svou reputaci a image, která trpěla kvůli průmyslovému rozvoji. Diplomová práce zkoumá současnou image města a …víceAbstract:
Like many other cities, Ostrava is actively trying to strengthen its positive reputation and improve its image. Ostrava, formerly known as the "Steel Heart of Czechoslovakia," is an example of a city that fell victim to communist industrial megalomania. Ostrava is actively trying to improve its reputation and image, which suffered due to industrial development. The diploma thesis examines the current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91581
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 1. 2024
- Vedoucí: Jitka Volfová
- Oponent: Kamila Matysová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91581
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Teritoriální marketing jako nástroj pro zvyšování atraktivity měst
Lucie Herbočková -
Teritoriální marketing na příkladu norských olympijských měst
Kristýna Kulhavá -
Koncept city placement a jeho vliv na rozvoj měst
Lukáš HOŘÍNEK -
Image města Dobruška
Martin Eimann -
Územní marketing a jeho uplatnění ve Znojmě
Eva Kotoučová -
Image města Velké Meziříčí
Jiří Nedoma -
Image vybraného města/mikroregionu ČR
Kateřina Veselíková -
Image města Napajedla
Boris Martínek