Tvorba nízkonákladové komunikační kampaně – Ing. Maria Kiefer
Ing. Maria Kiefer
Diplomová práce
Tvorba nízkonákladové komunikační kampaně
Designing a low cost communication campaign
Anotace:
Cílem této diplomové práce je tvorba nízkonákladové komunikační kampaně pro společnost Aprofitail s.r.o. Práce je rozdělená do dvou základních částí. V rámci teoretické části jsou vymezené pojmy tykající se integrované marketingové komunikace a nízkonákladové marketingové komunikace, a detailně rozebrán postup tvorby komunikační kampaně. Tím, že vybraná společnost je poskytovatelem služeb na B2B trhu …víceAbstract:
The goal of this thesis is the development of a low cost communication campaign for the company Aprofitail s.r.o. The thesis is divided into two main parts. The theoretical part defines terms relating to integrated marketing communication and low cost marketing communication, and analyses in detail the process of creating the communication campaign. As the chosen company is a service provider in the …víceKlíčová slova
Nízkonákladová komunikační kampaň integrována marketingová komunikace guerrilla marketing efektivita komunikační kampaně B2B trh rozhodovací proces zákazníka Low cost communication campaign integrated marketing communication effectiveness of communication campaign B2B market decision process of the customer
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tk9rg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jitka Černá, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Effectiveness of Sex in the Advertisement: Compar ison of Consumer Reaction of British and Japanese
Uyuki Tanaka -
The Analysis of Current Level of Communication of a Contributory Organization and Proposals for Increasing of its Effectiveness
Kristýna Dvořáčková -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
The Project of Marketing Communication Campaign for RD Winery of RD Group
Thi Ngoc Diep Nguyen -
Integrovaná marketingová komunikace Letiště Praha a.s. a synergický efekt jednotlivých nástrojů
Monika Zárubová -
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů ve společnosti Dektrade a.s.
Daniela Benešová -
Efektivní integrovaná marketingová komunikace společnosti Albert
Monika Kofroňová -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller