Klára Dvořáková
Bachelor's thesis
Analýza nákupního chování Generace Y
Shopping Behaviour Analysis of Millennials
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá nákupním chováním Generace Y. Cílem bakalářské práce je zjistit a popsat specifika a preference Generace Y při nákupu drogistického zboží na českém trhu. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy týkající se nákupního chování, modelů spotřebního chování a kupního rozhodovacího procesu. Praktická část je založena na elektronickém dotazování. Výsledky výzkumu určují obecná …moreAbstract:
Bachelor thesis deals with the shopping behaviour of Milleannials. The aim of this work is to identify and describe the specifics and preferences of Millennials on the drugstore market on the Czech market. The theoretical part defines the general concept related to consumer behaviour, models of the consumer behavior and decision-making process. The practical part is based on the electronic questioning …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2016
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/112858
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2016
- Supervisor: Petra Klapilová Krbová
- Reader: Jana Valečková
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Predictors of purchase intention among Georgian millennials
Luara Khaburdzaniya -
Porovnání rozhodovacího procesu zákazníků generace X, Y a Z.
Tetiana Oshchiepkova -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Petra Olszarová -
Nákupní chování čtenářů generace Y a jejich vztah ke značce CooBoo
Tereza Pecáková -
Vliv ROPO efektu na nákupní chování spotřebitelů generace Y a Z na trhu s elektronikou
Martin Beňo -
Klíčové faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitelů generace Y na trhu s vínem
Jana Němcová -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Veronika Kuśová