Vývoj funkčnosti editoru pro rychlou implementaci her v žánru Tower Defense – Kateryna Osadcha
Kateryna Osadcha
Bakalářská práce
Vývoj funkčnosti editoru pro rychlou implementaci her v žánru Tower Defense
Development of Editor Functionality for Fast Implementation of Games in the Tower Defense Genre
Anotace:
Cílem práce je pomocí technik OOP v C# a nástroje Unity vytvořit flexibilní a modulární konstruktor pro hry v žánru Tower Defense, který umožní snadno upravit a doplnit hlavní funkce. Součástí výstupu práce bude vytvoření jednoduché ukázkové hry (inicializace hry), která bude představovat funkčnost implementovaného editoru.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Elektrotechnika a informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.