Kateryna Osadcha

Bakalářská práce

Vývoj funkčnosti editoru pro rychlou implementaci her v žánru Tower Defense

Development of Editor Functionality for Fast Implementation of Games in the Tower Defense Genre
Anotace:
Cílem práce je pomocí technik OOP v C# a nástroje Unity vytvořit flexibilní a modulární konstruktor pro hry v žánru Tower Defense, který umožní snadno upravit a doplnit hlavní funkce. Součástí výstupu práce bude vytvoření jednoduché ukázkové hry (inicializace hry), která bude představovat funkčnost implementovaného editoru.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Elektrotechnika a informatika / Aplikovaná informatika

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.