Bc. Tomáš Koníček

Bakalářská práce

Systém pro podporu řízení a správu vztahů se zákazníky

Centralized Resource Management System
Anotace:
Hlavním cílem práce je ukázat problematiku analýzy, návrhu a realizace systému na podnikovém informačním CRM systému, který je navržen pro vhodné použití v oblasti malých a středních podniků a současně demonstrovat použitelnost internetových technologií a webového rozhraní jako vhodnou přístupovou platformu pro podnikové systémy.
Abstract:
The main aim of the work is to show important issues of analysis, project and realization of the enterprise information CRM system, which is designed for convenient use in small and medium-sized enterprises and concurrently to demonstrate applicability of internet technologies and web interface as appropriate access platform for enterprise systems.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 2. 2008
  • Vedoucí: RNDr. Radek Ošlejšek, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Jan Pavlovič, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky