Iva Salátová

Diplomová práce

Marketingová strategie vybrané outdoorové značky

Marketing strategy of a selected outdoor brand
Anotace:
Práce zhodnocuje dosavadní marketingové aktivity české outdoorové značky LOAP společnosti Piccollo s.r.o. Teoretická část se zabývá základními pojmy a vztahy z marketingové teorie - marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem, marketingovou strategií a značkovou politikou. Analytická část popisuje outdoorový trh, konkurenci a současnou situaci na tomto trhu. Zhodnocuje dosavadní marketingové aktivity …více
Abstract:
This thesis deals with present marketing activities of the Czech outdoor brand LOAP. Theoretical part handles basic concepts of marketing theory - marketing conception, marketing mix, marketing strategy and brand managament. Analytical part describes outdoor market, competition on the market and present circumstances on this market. It analyses present marketing activties of the LOAP brand and it suggests …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 10. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Petr Vališ

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21895

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod