Marketingová strategie vybrané outdoorové značky – Iva Salátová
Iva Salátová
Diplomová práce
Marketingová strategie vybrané outdoorové značky
Marketing strategy of a selected outdoor brand
Anotace:
Práce zhodnocuje dosavadní marketingové aktivity české outdoorové značky LOAP společnosti Piccollo s.r.o. Teoretická část se zabývá základními pojmy a vztahy z marketingové teorie - marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem, marketingovou strategií a značkovou politikou. Analytická část popisuje outdoorový trh, konkurenci a současnou situaci na tomto trhu. Zhodnocuje dosavadní marketingové aktivity …víceAbstract:
This thesis deals with present marketing activities of the Czech outdoor brand LOAP. Theoretical part handles basic concepts of marketing theory - marketing conception, marketing mix, marketing strategy and brand managament. Analytical part describes outdoor market, competition on the market and present circumstances on this market. It analyses present marketing activties of the LOAP brand and it suggests …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 10. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21895
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Petr Vališ
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21895
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - projektová studie
Pavel Řepásek -
Marketingový mix internetového obchodu na různých zahraničních trzích
Andrea Kramecová