Jitka Rampasová

Bakalářská práce

HR marketing ve ŠKODA AUTO a.s.

HR marketing at ŠKODA AUTO a.s.
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku zaujetí a oslovení potenciálních zaměstnanců pomocí uplatnění marketingového přístupu v personalistice, HR marketingu. Cílem práce je analýza současného stavu HR marketingu ŠKODA AUTO a.s. se zaměřením na vysokoškolské vzdělávání v technických oborech a identifikování příležitostí pro jeho zefektivnění. Na základě rešerše a provedeného dotazníkového šetření …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the topic of attracting potential employees while using the marketing approach in human resource management, HR marketing. The aim of the bachelor thesis is the analysis of the current status of the HR marketing at ŠKODA AUTO a.s., focusing on university education in technical fields and identifying opportunities to improve its efficiency. The recommendations and innovation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Iva Prokopová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses o7s8qt o7s8qt/2
11. 12. 2019
Složky
Soubory
Švejdar, L.
11. 12. 2019
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.