Ivana Vanková

Bachelor's thesis

Marketingová strategie firmy LINET spol. s r.o. pro slovenský trh

The marketing strategy of LINET Ltd. for the Slovak market
Abstract:
Práce se zabývá marketingovou strategií společnosti LINET spol. s r. o. na slovenském trhu. Odbyt zdravotnických výrobků firmy je na Slovensku ve srovnání s Českou republikou příliš malý, proto je cílem práce především navržení marketingových opatření, která by zvyšovala prodejnost. O slovenský trh se stará distributorská společnost BASCO SK, s. r. o., která je výhradním obchodním zástupcem firmy LINET …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy of LINET Ltd. on the Slovak market. Sales of medical products of the company in the Slovak Republic are too low in comparison with the Czech Republic, that's why the aim of the thesis is mainly to suggest marketing arrangements which should increase the saleability. The Slovak market is looked after by the distributor company BASCO SK Ltd. which …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 9. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2014
  • Supervisor: Miroslava Zamykalová
  • Reader: Pavlína Horová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40538

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod