Erika Einšpieglová

Bachelor's thesis

Internetový marketing v praxi

Internet marketing in practice
Abstract:
Předmětem bakalářské práce jsou moderní formy marketingu, a to v prostředí neziskových organizací. Cílem této práce je deskripce moderních forem marketingu, které nabízí informační a komunikační technologie a služby globální sítě internet. Text práce je rozdělen do dvou základních částí, a to je teoretická část, která prezentuje odborná východiska zkoumané problematiky, a praktická část, která je zaměřena …more
Abstract:
The subject of the bachelor thesis are modern forms of marketing, in surrounding of non-profit organizations. The aim of this work is to describe modern forms of marketing that offer information and communication technologies and services of the global Internet. The text of the thesis is divided into two basic parts, namely the theoretical part, which presents the professional background of the researched …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2021
  • Supervisor: Ing. Magdalena Chmelařová, Ph.D.
  • Reader: RNDr. Zuzana Baďurová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v Opavě

Silesian University in Opava

Faculty of Public Policies in Opava

Bachelor programme / field:
Social Policy and Social Work / Public Administration and Social Politics