Inovativní přístup v destinačním marketingu – Daniel Vítek
Daniel Vítek
Bakalářská práce
Inovativní přístup v destinačním marketingu
Innovative approach in destination marketing
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá aplikační sociální sítí Instagram, využití této sítě ke komunikaci se zákazníkem a návrhem způsobu komunikace na základě obsahového marketingu. Cílem práce je tedy zanalyzovat způsoby komunikace cestovní agentury Travel Time a konkurence a navrhnout vhodný způsob komunikace pro agenturu. Pro analýzu bylo využito pozorování aktivity na sociálních sítích a členění typů příspěvků …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on application social network Instagram, usage of this network for communication with customers and proposition of communication methods on basis of content marketing. The aim of the bachler thessis is to analyse the communication methods of the travel agency Travel Time and its competition and to propose appropriate way of communication for the agency. The analysis was …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vítek, Daniel. Inovativní přístup v destinačním marketingu. Liberec, 2021. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management služeb - Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Dogs of Instagram: The linguistic representation of dogs in Instagram posts
Nikol ŠEVČÍKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva