Spotřeba jako tabu: koupě erotických hraček – Aneta Lejčková
Aneta Lejčková
Diplomová práce
Spotřeba jako tabu: koupě erotických hraček
Consumption as a taboo: buying sex toys
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá rozhodovacím procesem spotřebitelů při nákupu tabu-izovaných produktů, konkrétně erotických hraček. Cílem práce je porozumět motivacím spotřebitelů, procesu zvažování alternativ a vyhodnocení koupě v kontextu širších so-ciálních aspektů, zejména vlivu a role tabuizace těchto produktů. Práce využívá smíše-ný výzkum, který se skládá ze dvou fází. V první fázi se používají …víceAbstract:
This thesis deals with the decision-making process of consumers when buying taboo-ized products, specifically erotic toys. The aim of the thesis is to understand consumer motivations, the process of considering alternatives and evaluating the purchase in the context of broader so-cial aspects, particularly the impact and role of tabooisation of these products. The thesis employs a mixed-methods research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91116
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2023
- Vedoucí: Klára Šimůnková
- Oponent: Tomáš Kincl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91116
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Marketingová komunikace a její vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Barbora ONDEROVÁ -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková