Analýza projektu Asociace českého snowboardingu-závodu 4x4 českého poháru ve freestyle snowboardingu za ročníky 2009-2010 a návrh marketingové strategie pro další ročníky – Přemysl Vida
Přemysl Vida
Master's thesis
Analýza projektu Asociace českého snowboardingu-závodu 4x4 českého poháru ve freestyle snowboardingu za ročníky 2009-2010 a návrh marketingové strategie pro další ročníky
Analysis Project of Snowboard Association 4x4 race for the Czech Cup in freestyle snowboarding for the years 2009-2010 and draft marketing strategy for next year
Abstract:
Cílem práce je analyzovat stávající situaci závodů 4x4 českého poháru ve freestyle snowboardingu a navrhnout marketingovou strategii pro další ročníky. První část práce se zabývá syntézou teoretických poznatků. Druhá část je statisticky-analytická, primární a sekundární údaje jsou shrnuty ve SWOT analýze. Výsledkem je návrh marketingové strategie vytvořené za účelem zachovaní a zvýšení kvality a úroveň …moreAbstract:
The aim of this study is to analyze the current situation, 4x4 Czech cup races in freestyle snowboarding and propose a marketing strategy for the coming years. The first part deals with the synthesis of theoretical knowledge. The second part is the statistical analysis, with the primary and secondary data are summarized in a SWOT analysis. The result is a design marketing strategy developed to conserve …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2010
- Supervisor: Lenka Bartková
- Reader: Jana Hoffmannová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VIDA, Přemysl. \textit{Analýza projektu Asociace českého snowboardingu-závodu 4x4 českého poháru ve freestyle snowboardingu za ročníky 2009-2010 a návrh marketingové strategie pro další ročníky}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Fakulta tělesné kultury. 2010. Available from: https://theses.cz/id/o867w1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Fakulta tělesné kulturyMaster programme / field:
Tělesná výchova a sport / Aplikovaná tělesná výchova
Theses on a related topic
-
Komunikační strategie vybrané sportovní organizace
Jan Šetina -
Analýza fundraisingu vybrané neziskové organizace a návrh fundraisingové strategie
Kateřina VLACHOVÁ -
Marketing Strategy for Large Enterprise
Riyas Kuniyil -
Marketing Strategy For K.P.L
Joyal George -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Love and tears: emotions on media as a part of marketing strategy
Anna Slabunova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights