Bc. Jan Svoboda

Bakalářská práce

Segmentace a targeting v DM praxi konkrétního podniku

Segmentation and targeting in direct marketing practice in a particular company
Anotace:
Bakalářské práce se především zabývá navržením takové marketingové strategie, která by přilákala velké množství nových potencionálních zákazníků a současně posílila zájem těch stávajících pomocí segmentace trhu pro firmu Goldfitness, s.r.o.
Abstract:
The thesis is about designing a marketing strategy that would attract a large number of potential customers. At the same time, this strategy is supposed to strengthen the interest of current clients due to the segmentation of the market for Goldfitness Ltd.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Petr Váňa
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace