Vliv rozsahu poskytovaného sortimentu potravin maloobchodních jednotek na nákupní chování spotřebitelů s potravinovými alergiemi – Bc. Petra Jarolímková
Bc. Petra Jarolímková
Diplomová práce
Vliv rozsahu poskytovaného sortimentu potravin maloobchodních jednotek na nákupní chování spotřebitelů s potravinovými alergiemi
The Impact of the Range of Provided Retail Food Items on Purchasing Behavior of Consumers with Food Allergies
Anotace:
Tato diplomová práce se primárně zabývá sortimentem potravin, který je zaměřen na potravinové alergie, popřípadě intolerance. Zkoumanými alergeny jsou lepek, mléko, vejce a ořechy. Cílem práce je z vypozorovaných poznatků o nákupním chování spotřebitelů, jež trpí zmíněnými alergiemi, vyvodit závěry a formulovat jednotlivá doporučení pro maloobchodní jednotky, respektive prodejce, a popřípadě výrobce …víceAbstract:
This diploma thesis primarily deals with the range of foods, which is focused on food allergies or intolerances. The studied allergens are gluten, milk, eggs and nuts. The aim of the work is to draw conclusions and formulate individual recommendations for retail units and retailers, and possibly food producers leading to improved level of offered assortment and thus customer satisfaction. The range …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JAROLÍMKOVÁ, Petra. \textit{Vliv rozsahu poskytovaného sortimentu potravin maloobchodních jednotek na nákupní chování spotřebitelů s potravinovými alergiemi}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/o8rkb2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Morální hodnocení spotřebitelů a jejich nákupní chování v rámci Tobacco Heating Products
Jaroslav Svoboda -
Counterfeit Make-Up Products – Threat for the Market, Companies and Customers
Karolína Novotná -
Customers' view on convenience products packet design.
Mohammad Mahin Intasher Chowdhury -
Vliv spotřební daně z tabáku na nákupní chování spotřebitele
Hana Zíková -
Vyhodnocení nákupního chování spotřebitelů u konkrétních produktů
Jiří Smejkal -
Nákup potravin ve specializovaných internetových prodejnách potravin
Vojtěch FARION
Název
Vložil
Vloženo
Práva