HOTÁRKOVÁ, Jana. \textit{Influencer jako nástroj marketingové komunikace ve vybrané společnosti}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/o92ml3/.
HOTÁRKOVÁ, Jana. <i>Influencer jako nástroj marketingové komunikace ve vybrané společnosti</i>. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/o92ml3/.
HOTÁRKOVÁ, Jana. Influencer jako nástroj marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/o92ml3/.
@misc{Hotarkova2018thesis,
AUTHOR = "Hotárková, Jana",
TITLE = "Influencer jako nástroj marketingové komunikace ve vybrané společnosti [online]",
YEAR = "2018 [cit. 2024-11-13]",
TYPE = "Bakalárska práca",
SCHOOL = "Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s.Praha",
NOTE = "SUPERVISOR: ",
URL = "https://theses.cz/id/o92ml3/",
}
@misc{Hotarkova2018thesis,
AUTHOR = {Hotárková, Jana},
TITLE = {Influencer jako nástroj marketingové komunikace ve vybrané společnosti},
YEAR = {2018},
TYPE = {Bakalárska práca},
INSTITUTION = {Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s.},
LOCATION = {Praha},
SUPERVISOR = {},
URL = {https://theses.cz/id/o92ml3/},
URL_DATE = {2024-11-13},
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Hotárková
| jméno = Jana
| instituce = Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s.
| titul = Influencer jako nástroj marketingové komunikace ve vybrané společnosti
| url = https://theses.cz/id/o92ml3/
| typ práce = Bakalárska práca
| vedoucí =
| rok = 2018
| počet stran =
| strany =
| citace = 2024-11-13
| poznámka =
| jazyk =
}}