Principy a metody mravní výchovy v mateřské škole – Radka Krotká
Radka Krotká
Bachelor's thesis
Principy a metody mravní výchovy v mateřské škole
Principles and methods of moral education in kindergarten
Abstract:
Obsahem této bakalářské práce je podrobný popis metod a principů mravní výchovy, které se uplatňují v mateřských školách. V teoretické části jsou uvedena specifika předškolního dítěte, metody mravní výchovy, její zakotvení v kurikulárních předpisech a především úloha mateřské školy při mravní výchově a socializaci dítěte v předškolním věku. Součástí empirického šetření bude rozbor Rámcového vzdělávacího …moreAbstract:
This bachelor thesis describes in detail the methods and principles of moral education that are applied in kindergartens, The specifics of pre-school children, the methods of education in ethics and its place in the curriculum are overviewed in the theoretical part, with a special focus on the role of preschools in moral education and socialization of preschoolers. As a part of the empirical investigation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014
Accessible from:: 30. 4. 2014
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Krotká, Radka. Principy a metody mravní výchovy v mateřské škole. Brno, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
VÝTVARNÁ VÝCHOVA V PODMÍNKÁCH MALOTŘÍDNÍ ŠKOLY (Krkonošská základní a mateřská škola Vítkovice)
Kateřina PŠENIČKOVÁ -
MATEŘSKÁ ŠKOLA V MUZEU, MUZEUM V MATEŘSKÉ ŠKOLE
Božena BOBKOVÁ -
Specifika logopedické intervence u dětí romského etnika v období přechodu mateřská škola - základní škola
Kristýna Keharová -
Výchova a vzdělávání bilingvních dětí v rámci mateřských škol na příkladu polské menšiny ve Slezsku
Magdalena Górniaková -
Symptotermální metoda, metoda vědomí plodnosti
Eva Svačinová -
Dvojice, terapeutická metoda manželů Černých: Popis metody, teoretické zakotvení a experimentální administrace.
Karel Černý -
Symptotermální metoda a fyziologický cyklus ženy
Michaela Burkotová -
Metoda Les Alphas ve výuce elementárního čtení ve francouzském školství
Nikola Guzdková