Vnímání a řešení konfliktních situací ve vztahu učitel a žák z pohledu pedagoga/žáka. – Bc. Iveta Lyková
Bc. Iveta Lyková
Master's thesis
Vnímání a řešení konfliktních situací ve vztahu učitel a žák z pohledu pedagoga/žáka.
Perception and conflict solving of situations in the relationship of teacher and student from the perspective of teacher/pupil.
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku konfliktních situací v oblasti školství, a to mezi učitelem a žákem. První kapitola objasňuje charakteristiku zátěžových situací a mechanismy jejich zvládání, definuje pojem konflikt, zabývá se druhy konfliktů, příčinami a vnímáním konfliktů a způsoby jejich řešení. Druhá kapitola je zaměřena na faktory ovlivňující konfliktní situace ve výchovně vzdělávacím …moreAbstract:
This thesis is focused on the issue of the conflict situations in the area of education system, thus between a teacher and a student. The first chapter explains characteristics of stressful situations and their coping mechanisms, defines the term of the conflict, dealing with the conflict types, its causes and perceptions of conflicts and the ways of their solution. The second chapter is focused on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/fwuxn/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 1. 2014
- Supervisor: Mgr. Petr Soják, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LYKOVÁ, Iveta. \textit{Vnímání a řešení konfliktních situací ve vztahu učitel a žák z pohledu pedagoga/žáka.}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2011. Available from: https://theses.cz/id/o94tre/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Rozvoj kreativity ve vyučování s ohledem na žáky s mentálním postižením v rámci inkluze v podmínkách běžných ZŠ
Helena Nováková -
Rozvoj komunikačních schopností žáků s mentálním postižením s využitím systémů AAK
Eva Menglerová -
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Využití artefiletických postupů při práci s žáky s mentálním postižením
Kristýna HUDAŇOVÁ -
Kreativní činnosti s žáky s mentálním postižením a autismem
Eliška Brožová -
Práce s hlínou při edukaci žáků s mentálním postižením na praktické škole dvouleté
Petra MATOUŠKOVÁ