Corporate Social Responsibility (CSR) as a marketing tool and their application in Russian Far East – Vladimir Kashtanov
Vladimir Kashtanov
Diplomová práce
Corporate Social Responsibility (CSR) as a marketing tool and their application in Russian Far East
Abstract:
AbstractAims of the DTIt is important to perform the analyses of the practice of CSR in a country and of an individual company, because of the general significance of Corporate Social responsibility (CSR) and sustainability for the national economy, country development and environmentThe general aim of the diploma thesis is to examine the development of CSR worldwide, find out what is the best practice …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KASHTANOV, Vladimir. \textit{Corporate Social Responsibility (CSR) as a~marketing tool and their application in Russian Far East}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/o94xeo/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Integration of Creating Shared Value Strategy into Marketing Communications and Its Effectiveness in Economical and Societal Sphere
Elif Gultepe -
CSR komunikace se stakeholdery - spotřebiteli, jejich povědomí o CSR a jejich zapojení do CSR iniciativ.
Xeniya Kalinina -
A critical review of CSR effectiveness and recipient involvement in humanitarian-oriented CSR projects
Jacqueline Ackermann -
Strategic Returns from CSR: A critical review of Warby Parker’s CSR initiative
Mirjamol Mamatov -
CSR in German tech startups – a conceptual framework for effective CSR
Dennis Lenczowski -
Rozdíly v pojetí CSR v Evropě a Indii
Harsh Jha -
Analýza CSR společnosti Lindex, porovnání vnímání CSR spotřebiteli ve Švédsku a ČR
Sylvie Křesalová -
Value-Enhancing Capabilities of CSR
Nino Kiladze
Název
Vložil
Vloženo
Práva