Monika Kollárová

Master's thesis

Analýza online marketingovej komunikácie leteckých spoločností

Analýza online marketingové komunikace leteckých společností
Abstract:
Práce se zabývá využíváním online marketingu leteckými společnostmi, přičemž důraz klade na sociální média a virální marketingové kampaně. Cílem práce je identifikace předpokladů úspěšné online marketingové komunikace. V teoretické části práce jsou charakterizovány specifika odvětví letecké dopravy a provedena PEST analýza letecké dopravy. Tato část práce také vymezuje a charakterizuje hlavní formy …more
Abstract:
The thesis deals with the use of online marketing by airlines, while emphasis is placed on social media and viral marketing campaigns. The aim is to identify the requirements for successful online marketing communication. In the theoretical part the specific features of the airline industry are characterized and PEST analysis of the aviation industry is performed. This part of the thesis also defines …more
Abstract:
Práca sa zaoberá využívaním online marketingu leteckými spoločnosťami, pričom dôraz kladie na sociálne médiá a virálne marketingové kampane. Cieľom práce je identifikácia predpokladov úspešnej online marketingovej komunikácie. V teoretickej časti práce sú charakterizované špecifiká odvetvia leteckej dopravy a uskutočnená PEST analýza leteckej dopravy. Táto časť práce tiež vymedzuje a charakterizuje …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 9. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2015
  • Supervisor: Martin Vaško
  • Reader: Zdenka Petrů

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46231