Ing. Alena Schafferová

Bakalářská práce

Přidaná hodnota pro zákazníka a její vazba na logistiku

The added value for customers and its link to logistics
Anotace:
Práce je zaměřená na přidanou hodnotu pro zákazníka a její vazbu na logistiku. Zabývá se analýzou zákaznického servisu, faktory ovlivňujícími zákaznický servis a službami poskytovanými zákazníkům.
Abstract:
The work is focused on added value for customers and the link with the logistics. It deals with the analysis of customer service, factors affecting customer service and the services provided to customers.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 1. 2011
  • Vedoucí: Ing. Petra Bártová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Schafferová, Alena. Přidaná hodnota pro zákazníka a její vazba na logistiku. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

Univerzita Pardubice

Dopravní fakulta Jana Pernera

Bakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Dopravní management, marketing a logistika