Bc. Drahomíra BROŽOVÁ

Master's thesis

Vliv robotické rehabilitace na nácvik chůze u vybraných skupin osob s mentální retardací

The influence of robotic rehabilitation on walking for selected groups of persons with mental retardation
Abstract:
Diplomová práce ,,Vliv robotické rehabilitace na nácvik chůze u vybraných skupin osob s mentální retardací" se v teoretické části zabývá účinkem robotické terapie dětí s rozdílnou etiologií mentální retardace, na somatické, psychické a sociální aspekty. Zaměřuje se na charakteristiku, etiologii, klasifikaci, symptomatologii a diagnostiku mentálního postižení. Dále se věnuje typům chování dětí s hendikepem …more
Abstract:
In its theoretical part, the diploma thesis entitled "The Impact of Robotic Rehabilitation upon Walking Training of a Select Group of Mentally Retarded Persons" engages on the effect of robotic therapy of children with a disparate mental retardation etiology, upon somatic, mental and social aspects. The thesis focuses on the characteristics, etiology, classification, symptomatology and diagnostics …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 3. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Slavomil Fischer, Ph.D. MBA

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BROŽOVÁ, Drahomíra. Vliv robotické rehabilitace na nácvik chůze u vybraných skupin osob s mentální retardací. Ústí nad Labem, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Master programme / field:
Pedagogy / Education for Special Educational Institutions