Komunikace předškolních dětí z pohledu transakční analýzy – Bc. Veronika Oplocká
Bc. Veronika Oplocká
Diplomová práce
Komunikace předškolních dětí z pohledu transakční analýzy
Communication preschool children from the perspective of transactional analysis
Anotace:
Magisterská diplomová práce se zabývá tématem komunikace předškolních dětí z pohledu transakční analýzy. V teoretické části jsou nastíněny dosavadní poznatky a souvislosti z dané oblasti, na které potom navázuje empirická část. Teoretická část je rozdělena do čtyř hlavních kapitol. Nejdříve je představeno vývojové období předškolního věku s akcentem na kognitivní, emocionální a sociální složku rozvoje …víceAbstract:
The Diploma thesis deals with communication of preschool children from the perspective of transactional analysis. The theoretical part is divided into four main chapters. In the first is presented the development of preschool age, with an emphasis on cognitive, emotional and social aspects of development. Another chapter is devoted to communication, its purpose, components and dishonest forms of use …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cxk3c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedoucí: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová -
Transakční analýza Komunikační hry na pedagogickém pracovišti
Veronika Oplocká -
Transakční analýza Komunikační hry na pedagogickém pracovišti
Veronika Oplocká