Vztahy Arménie se sousedními zeměmi a jejich vliv na postavení země v mezinárodním obchodě – Zaruhi Zohrabian
Zaruhi Zohrabian
Bachelor's thesis
Vztahy Arménie se sousedními zeměmi a jejich vliv na postavení země v mezinárodním obchodě
Relationships between Armenia and neighbouring countries and their influence on Armenia's international business
Anotácia:
Moje bakalářská práce se zabývá mezinárodním obchodem Arménie, především pak jejími bilaterálními vztahy se sousedními zeměmi. Teoretická část o mezinárodním obchodu tvoří východisko pro zpracování celé mé práce. Vztahy Arménie se sousedními zeměmi jsou velmi komplikované a jejich problémy plynou ze vzájemné historie, proto je zohledňována i historicko-politická stránka problému. Důležitou částí je …viacAbstract:
My bachelor thesis deals with international business in the Republic of Armenia. It focuses mainly on its bilateral relations with neighbour countries. The theoretical part, concerning international business, is the basis of my whole work. Armenian relations with neighbour countries are complicated due to the history between them. As a consequence, historical and political factors must be taken into …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30346
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2012
- Vedúci: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Jana Hromadova
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30346
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj slovenskej činohry v 20.-70.rokoch 20.storočia a jej dialóg s českým divadlom
Eva Kyselová -
Position of Kazakhstan in International Trade and Business
Yekaterina Batyrkhanova -
Small Business and International Entrepreneurship
Anastasiia Radchenko -
Managing financial risks in International Business
Andrii Ponomarenko -
Online marketing strategy of an international business
Nikola Hořejšová -
Business-to-Business International New Ventures: Building Brand Awareness Globally Through Entrepreneurial Digital Marketing
Petra Macháčová -
Business Diplomacy as a Tool for International Managers in Multi-National Corporations
Béla Rohmer -
Leadership Communication Role within International Business Organization
Tereza Křetínská