Analýza chování spotřebitelů na trhu fitness doplňků stravy – Marek Fitovský
Marek Fitovský
Diplomová práce
Analýza chování spotřebitelů na trhu fitness doplňků stravy
Consumer Behaviour Analysis on the Dietary Supplements Market
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu chování spotřebitelů na trhu fitness doplňků stravy a je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. V teoretické části je rozebrána charakteristika trhu s fitness doplňky stravy a také jsou zde popsány vybrané modely spotřebitelského chování. V praktické části této diplomové práce je vytvořen a popsán nákupní rozhodovací proces zákazníků na trhu s fitness …víceAbstract:
This dissertation is focused on consumer behaviour analysis on the dietary supplements market and it is divided into theoratical part and practical part. In theoretical part there is an analysis of dietary supplements market attributes and also choosen models of consumer behaviour are described. In practical part of this dissertation there is a making and description of consumer decision making process …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/106909
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedoucí: Jana Valečková
- Oponent: Jana Kyzeková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Drivers of Consumer Behaviour of Apple and Samsung Users in Uzbekistan
Sitora Salieva -
Analysis of Trading Behaviour on Discrete GPU Market: Autoregressive Conditional Duration Approach
Matyáš Douda -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
Julie Horáková -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Digital Music Market
David Božoň -
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova