Marketingová komunikace jako nástroj řízení společenského chování lidí – Ing. Sandra Plachá
Ing. Sandra Plachá
Master's thesis
Marketingová komunikace jako nástroj řízení společenského chování lidí
Marketing Communication as a management tool of social behavior
Abstract:
Práce prezentuje pohled na marketingovou komunikaci a její případný vliv na společenské chování. Předmětem zkoumání této práce bylo zjistit, zda lidé vnímají marketingovou komunikaci jako nástroj k řízení společenského chování či nikoliv a zároveň jestli tímto nástrojem marketingová komunikace opravdu je. Předpokladem bylo, že především reklama, jako část marketingové komunikace bude splňovat aspekty …moreAbstract:
The thesis presents a view of marketing communication and its potential impact on social behavior. The subject of this research was to determine whether people perceive marketing communications as a tool to control social behavior or not and also whether this tool marketing communication really is. The assumption was that, particularly advertising, as part of a marketing communication will fulfill …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 7. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mpsot/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 8. 2016
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PLACHÁ, Sandra. \textit{Marketingová komunikace jako nástroj řízení společenského chování lidí} [online].
Praha, 2016 [cit. 2019-12-06]. Available from: <https://theses.cz/id/o9pfti/>.
Master's thesis.
University of Finance and Administration.
Thesis supervisor prof. Ing. František Zich, DrSc..
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
SROVNÁNÍ KONCEPTU SPOLEČENSKÉ ODPOVĚDNOSTI ORGANIZACÍ V USA A ČR SE ZAMĚŘENÍM NA MARKETING
Jana KAROLOVÁ -
Green marketing a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Michal Gajdoš -
Sociální marketing a jeho vliv na chování spotřebitelů
Nikol KLIMAJOVÁ -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova