Tomáš GRÖGER
Bachelor's thesis
Specifika edukace ve vojenské urgentní medicíně
Specifics of education in military emergency medicine
Abstract:
Teoretická část bakalářské práce se zabývá vojenským zdravotnictvím a školstvím z historického hlediska až po současnost a dále specifickou problematikou edukace ve vojenské urgentní medicíně. Věnuje se rozdílům výuky základní první pomoci v civilním sektoru oproti výuce základní první pomoci situované do bojových podmínek. Dále se věnuje nástavbovému kurzu Combat Life Saver (CLS), který je nejvyšším …moreAbstract:
The theoretical part of the Bachelor´s degree thesis deals with military health care and education from the historical point of view till present and furthermore with specified problems of education in military emergency medicine. The work is focused on the differences between teaching the basic first aid in the civilian field and teaching the basic first aid situated in combat conditions. It also …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 5. 2011
Identifier:
20312
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
GRÖGER, Tomáš. Specifika edukace ve vojenské urgentní medicíně. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 24. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Health Care / General Nurse
Theses on a related topic
-
Využití audiovizuálních pomůcek ve výuce v oboru vzdělání modelářství a návrhářství oděvů a předmětu technologie výroby oděvů
Vlasta Kubincová -
Návrh koncepce a didaktiky informačního vzdělávání na modelovém příkladu - Model spolupráce ZŠ Bystré a Městské knihovny Bystré
Lenka Navrátilová -
Náměty a modely pro výuku a popularizaci techniky v základní škole
Hana KUBALOVÁ -
Tvorba metodických postupů při výuce na středních zdravotnických školách v předmětu somatologie, zaměřené na oblast lymfologie.
Taťána ULČÁKOVÁ -
Příprava výuky zdravotnických předmětů na střední škole
Lucie Frantová -
Poranění ostrým předmětem u zdravotnických pracovníků
Monika Trojanova -
Inovativní metody ve výuce zdravotnických záchranářů
Viktorie SASOVÁ -
Funkce učebnic ve výuce předmětu somatologie na středních zdravotnických školách
Pavla VAŇÁSKOVÁ