Julie BORECKÁ

Master's thesis

Interaktivní učebnice pro literární výchovu na 2. st. ZŠ a víceletém gymnáziu

Interactive Reading Books for Literary Education at 2nd Grade of Primary School and Secondary Grammar School
Abstract:
Cílem diplomové práce je zjistit, zda se používáním interaktivních čítanek ve výuce snadněji naplňují očekávané výstupy pro literární výchovu vzdělávacího oboru Český jazyk a literatura. Teoretická část práce se zabývá obecnou charakteristikou tištěných a interaktivních čítanek, protože především jejich prostřednictvím se u nás realizuje literární výchova. Vyjadřuje se k jejich funkci, k metodice práce …more
Abstract:
The aim of this Thesis is to find out if using of interactive reading books leads to easier fulfillment of expected goals for literary education in the educational field Czech Language and Literature. The theoretical part is concerned with general characteristic of printed and interactive reading books because especially these are used in our country as tools for literary education. The theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2011
Identifier: 36499

Thesis defence

  • Supervisor: Doc. PaedDr. Ladislava Lederbuchová, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BORECKÁ, Julie. Interaktivní učebnice pro literární výchovu na 2. st. ZŠ a víceletém gymnáziu. Plzeň, 2011. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 17. 06. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická

University of West Bohemia

Faculty of Education

Master programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / ČJ-FJ