Interaktivní učebnice pro literární výchovu na 2. st. ZŠ a víceletém gymnáziu – Julie BORECKÁ
Julie BORECKÁ
Diplomová práce
Interaktivní učebnice pro literární výchovu na 2. st. ZŠ a víceletém gymnáziu
Interactive Reading Books for Literary Education at 2nd Grade of Primary School and Secondary Grammar School
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit, zda se používáním interaktivních čítanek ve výuce snadněji naplňují očekávané výstupy pro literární výchovu vzdělávacího oboru Český jazyk a literatura. Teoretická část práce se zabývá obecnou charakteristikou tištěných a interaktivních čítanek, protože především jejich prostřednictvím se u nás realizuje literární výchova. Vyjadřuje se k jejich funkci, k metodice práce …víceAbstract:
The aim of this Thesis is to find out if using of interactive reading books leads to easier fulfillment of expected goals for literary education in the educational field Czech Language and Literature. The theoretical part is concerned with general characteristic of printed and interactive reading books because especially these are used in our country as tools for literary education. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2011
Identifikátor:
36499
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Ladislava Lederbuchová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BORECKÁ, Julie. Interaktivní učebnice pro literární výchovu na 2. st. ZŠ a víceletém gymnáziu. Plzeň, 2011. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 17. 06. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / ČJ-FJ