Julie BORECKÁ

Diplomová práce

Interaktivní učebnice pro literární výchovu na 2. st. ZŠ a víceletém gymnáziu

Interactive Reading Books for Literary Education at 2nd Grade of Primary School and Secondary Grammar School
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit, zda se používáním interaktivních čítanek ve výuce snadněji naplňují očekávané výstupy pro literární výchovu vzdělávacího oboru Český jazyk a literatura. Teoretická část práce se zabývá obecnou charakteristikou tištěných a interaktivních čítanek, protože především jejich prostřednictvím se u nás realizuje literární výchova. Vyjadřuje se k jejich funkci, k metodice práce …více
Abstract:
The aim of this Thesis is to find out if using of interactive reading books leads to easier fulfillment of expected goals for literary education in the educational field Czech Language and Literature. The theoretical part is concerned with general characteristic of printed and interactive reading books because especially these are used in our country as tools for literary education. The theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2011
Identifikátor: 36499

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. PaedDr. Ladislava Lederbuchová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BORECKÁ, Julie. Interaktivní učebnice pro literární výchovu na 2. st. ZŠ a víceletém gymnáziu. Plzeň, 2011. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 17. 06. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta pedagogická

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / ČJ-FJ