Ing. Anna Lžičařová

Bachelor's thesis

Proces budování značky

The Process of Building a Brand
Abstract:
Bakalářská práce „Proces budování značky“ zkoumá historii a vývoj značky, způsob jakým značka funguje na trhu a jak ovlivňuje spotřebitele. Ukazuje možné principy, pomocí nichž se značka může stát úspěšnou. Teoretická část se zabývá teorií vzniku značky, co vlastně značka představuje a jaké jsou její prvky. Zkoumá budování značky z pohledu firmy za účelem charakterizovat celý proces. Praktická část …more
Abstract:
The bachelor project „ The process of builfding a brand-name“ is investigating the history and development of the brand-name, the way how the brand-name is functioning on the market and how it is influencing consumers. It presents possible principles, by which the brand-name can be successful. Theoretical part concerns the theory of creation of the brand, what the brand presents and what elements does …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2014
  • Supervisor: PhDr. Václav Forst, CSc.
  • Reader: PhDr. Petr Váňa

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní