Andrea Filová

Diplomová práce

Methodology of B2B Customer Segmentation in the Utilities on the Czech Market: Tool for Customer Classification into Segments

Methodology of BtoB customer segmentation in the utilities on the Czech market
Anotace:
Loyalty, improvement, better understanding of customers -- all these notions attract the interest and striving for improvement of many managers. The segmentation has become an indispensable part of path from a company to customers. Dividing market into distinctive groups allows a company to target customers in a better way. The energy industry in the Czech Republic is an example where the segmentation …více
Abstract:
Loyalty, improvement, better understanding of customers -- all these notions attract the interest and striving for improvement of many managers. The segmentation has become an indispensable part of path from a company to customers. Dividing market into distinctive groups allows a company to target customers in a better way. The energy industry in the Czech Republic is an example where the segmentation …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 11. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2011
  • Vedoucí: Jan Koudelka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28666

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.