Methodology of B2B Customer Segmentation in the Utilities on the Czech Market: Tool for Customer Classification into Segments – Andrea Filová
Andrea Filová
Diplomová práce
Methodology of B2B Customer Segmentation in the Utilities on the Czech Market: Tool for Customer Classification into Segments
Methodology of BtoB customer segmentation in the utilities on the Czech market
Anotace:
Loyalty, improvement, better understanding of customers -- all these notions attract the interest and striving for improvement of many managers. The segmentation has become an indispensable part of path from a company to customers. Dividing market into distinctive groups allows a company to target customers in a better way. The energy industry in the Czech Republic is an example where the segmentation …víceAbstract:
Loyalty, improvement, better understanding of customers -- all these notions attract the interest and striving for improvement of many managers. The segmentation has become an indispensable part of path from a company to customers. Dividing market into distinctive groups allows a company to target customers in a better way. The energy industry in the Czech Republic is an example where the segmentation …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28666
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2011
- Vedoucí: Jan Koudelka
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FILOVÁ, Andrea. \textit{Methodology of B2B Customer Segmentation in the Utilities on the Czech Market: Tool for Customer Classification into Segments}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/oa1cbm/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28666
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.