Michal EISNER

Bachelor's thesis

Primární a sekundární vzdělávací systém Anglie

The Primary and Secondary Education System of England
Abstract:
The aim of this work is to describe the characteristics of the primary and secondary education system of England and to identify the problems it is currently faced with. The thesis mainly focuses on inner workings of the education system and its impact on students and the level of education they achieve upon leaving it. First, the thesis familiarizes readers with the formal aspects of the English education …more
Abstract:
Cílem této práce je popsat vlastnosti primárního a sekundárního státního vzdělávacího systému a identifikovat problémy, které jsou s ním spojené. Teze se zejména zaměřuje na fungování vzdělávacího systému a jeho dopadu na studenty a kvalitu vzdělání, které získají. Nejprve teze seznámí čtenáře s formálními aspekty anglického vzdělávání. Autor poté pokračuje k analýze problému, které nejvíce trápí anglický …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: M.a. Colin Steele Clark

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

EISNER, Michal. Primární a sekundární vzdělávací systém Anglie. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta