Primární a sekundární vzdělávací systém Anglie – Michal EISNER
Michal EISNER
Bakalářská práce
Primární a sekundární vzdělávací systém Anglie
The Primary and Secondary Education System of England
Abstract:
The aim of this work is to describe the characteristics of the primary and secondary education system of England and to identify the problems it is currently faced with. The thesis mainly focuses on inner workings of the education system and its impact on students and the level of education they achieve upon leaving it. First, the thesis familiarizes readers with the formal aspects of the English education …víceAbstract:
Cílem této práce je popsat vlastnosti primárního a sekundárního státního vzdělávacího systému a identifikovat problémy, které jsou s ním spojené. Teze se zejména zaměřuje na fungování vzdělávacího systému a jeho dopadu na studenty a kvalitu vzdělání, které získají. Nejprve teze seznámí čtenáře s formálními aspekty anglického vzdělávání. Autor poté pokračuje k analýze problému, které nejvíce trápí anglický …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: M.a. Colin Steele Clark
Citační záznam
Jak správně citovat práci
EISNER, Michal. Primární a sekundární vzdělávací systém Anglie. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk a literatura (jednooborové)
Práce na příbuzné téma
-
Tranzitní plánování přechodu žáka s mentálním postižením z primárního vzdělávání do sekundárního vzdělávání
Jakub SACHR -
Preventivní aktivity v rámci primárního a sekundárního vzdělávání
Kateřina Nováková -
Primární a sekundární vzdělávání v ČR a jeho financování
Michaela Frantová -
Proces rozhodování při přechodu žáků mezi primárním vzděláváním na venkovských školách a nižším sekundárním vzděláváním
Kateřina Svobodová -
Virtuální realita v edukačním procesu na primárním a sekundárním stupni vzdělávání
Lenka NEKORANCOVÁ -
Srovnávací analýza primárního a sekundárního vzdělávání ve Finsku a Jižní Koreji v letech 2012 až 2014
Alice Olivie Bernášková -
Porovnání vzdělávacích principů v oblasti primárního vzdělávání (státní základní školy, Montessori a Waldorfské školy).
Daniela Vávrová -
Analýza podmínek vzdělávání žáků se specifikými poruchami učení na soukromé a státní základní škole
Otakar Václavík