Zdeňka Obrusníková

Bakalářská práce

Analýza využití marketingového mixu v maloobchodním řetězci

Analysis of Marketing Mix Application in the Retail Chain
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou využití marketingového mixu v maloobchodním řetězci. V teoretické části jsou shrnuty obecné poznatky vztahující se k jednotlivým nástrojům marketingového mixu obchodní firmy. Praktická část je věnována charakteristice maloobchodního řetězce Tesco. Zahrnuje analýzu mikroprostředí, mezoprostředí, makroprostředí a SWOT analýzu. Na základě poznatků ze situační analýzy …více
Abstract:
The thesis deals with the analysis of marketing mix application in the retail chain. The theoretical part summarizes the general findings concerning particular marketing mix instruments in business company. The practical part is devoted to the characteristics of the Tesco retail chain. It includes micro, meso, macro environment analyses and a SWOT analysis. Based of findings of situation analysis and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Vojtěch Spáčil
  • Oponent: Miluše Hluchníková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod