Analýza využití marketingového mixu v maloobchodním řetězci – Zdeňka Obrusníková
Zdeňka Obrusníková
Bakalářská práce
Analýza využití marketingového mixu v maloobchodním řetězci
Analysis of Marketing Mix Application in the Retail Chain
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou využití marketingového mixu v maloobchodním řetězci. V teoretické části jsou shrnuty obecné poznatky vztahující se k jednotlivým nástrojům marketingového mixu obchodní firmy. Praktická část je věnována charakteristice maloobchodního řetězce Tesco. Zahrnuje analýzu mikroprostředí, mezoprostředí, makroprostředí a SWOT analýzu. Na základě poznatků ze situační analýzy …víceAbstract:
The thesis deals with the analysis of marketing mix application in the retail chain. The theoretical part summarizes the general findings concerning particular marketing mix instruments in business company. The practical part is devoted to the characteristics of the Tesco retail chain. It includes micro, meso, macro environment analyses and a SWOT analysis. Based of findings of situation analysis and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/81050
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Miluše Hluchníková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová